Elementem udanego pobytu jest jakość świadczonych usług. Dlatego Crystal Mountain oferuje usługi najwyższej jakości, a taką jest niewątpliwie dedykowany opiekun, który dobierze ofertę dopasowaną do Państwa indywidualnych potrzeb. Zadba on o najmniejszy szczegół, tak aby Państwa pobyt w Hotelu Crystal Mountain przebiegł bez najmniejszych zakłóceń.
Nie musicie się Państwo martwić o wybór menu, opracowanie planu pobytu, wybór atrakcji dopasowanych do charakteru spotkania, czy zorganizowanie usług dodatkowych. Wasz indywidualny opiekun wybierze najbardziej optymalne rozwiązania, a na wszelkie zmiany będzie reagował elastycznie
Telefon: +48 33 44 34 824
Konferencje Wisła to nowoczesne i rozbudowane Centrum Konferencyjne znajdujące się w Hotelu Crystal Mountain, które poszerza zaplecze biznesowe Wisły i województwa śląskiego. Hotel oddaje do Państwa dyspozycji przestronną salę o powierzchni 750m2, którą dzięki systemowi dźwiękoszczelnych ścian modułowych można podzielić na kilka mniejszych przestrzeni dostosowanych do różnego rodzaju szkoleń i konferencji, a także ponad 500 m2 foyer. Mogą Państwo zorganizować tu spotkanie biznesowe dla prawie 800 osób. Hotel dysponuje także czterema mniejszymi, niezależnymi salami - dwoma większymi - każda przeznaczona dla 65 osób oraz dwoma mniejszymi - każda dla 12 osób. Na kameralne spotkania biznesowe hotel oferuje Meeting Room dla 10 osób. Każda z sal posiada niezależne wyposażenie audiowizualne i multimedialne oraz klimatyzację.
Częścią budowania biznesowych relacji są uroczyste kolacje czy lunche. Spotkania w eleganckiej restauracji służą utrzymaniu kontaktów lub mogą być kolejnym etapem negocjacji ważnego kontraktu. Dlatego Crystal Mountain oddaje do Państwa dyspozycji dwie restauracje, salę bankietową oraz klub i Lobby Bar. Mogą tu Państwo zorganizować spotkania zarówno w kameralnym, jak i szerszym gronie. Spotkanie pracowników po długim dniu szkolenia, na mniej formalnym gruncie, z pewnością zaowocuje doskonałą atmosferą w zespole. Bankiet po konferencji to inwestycja w jedność zespołu i większe zaangażowanie pracowników w przyszłości.
Niezwykle ważną kwestią związaną z organizacją konferencji jest zapewnienie uczestnikom noclegu, zwłaszcza gdy kongres czy szkolenie trwa kilka dni. Hotel oferuje Państwu 491 pokoi w różnych kategoriach, dzięki czemu, przy maksymalnym wykorzystaniu miejsc, może przyjąć nawet 1300 osób. Każdy z pokoi daje możliwość konfiguracji łóżka w opcji Double lub Twin, a na wyposażeniu pokoi znajduje się dodatkowo rozkładana sofa. Dzięki temu pokoje mogą być wykorzystane jako 1, 2, 3 lub 4 osobowe. Państwa dedykowany opiekun dołoży wszelkich starań, aby dobrać odpowiednią strukturę pokoju, w zależności od Państwa potrzeb.
Pyszna kolacja w doborowym towarzystwie to niewątpliwie wisienka na torcie udanego spotkania. Po całym dniu konferencji czy szkoleń, Szef Kuchni Hotelu Crystal Mountain ugości Państwa serwując dania kuchni międzynarodowej czy regionalnej. Począwszy od klasycznego menu, przez dania z restauracji a' la carte do biesiady przy ognisku. Dużą wagę przywiązuje również do potraw wegetariańskich, dlatego w menu znajdą Państwo dania skrojone specjalnie dla Gości nie jedzących mięsa oraz alergików. A dla tych z Państwa, którzy zechcą pozostać w pokoju, hotel oferuje usługę Room Service.
Crystal Mountain oferuje Państwu wiele możliwości spędzenia czasu wolnego z wykorzystaniem lokalnych atrakcji dostosowanych do zainteresowań uczestników. Będą Państwo mogli zbudować relacje z partnerami biznesowymi czy współpracownikami podczas przejażdżki samochodem rajdowym, wyprawy samochodem terenowym czy quadem. Czas wolny spędzony w parku linowym, na paintballu czy podczas zimowego kuligu, będzie świetną zabawą i z pewnością scali zespół, co niewątpliwie przełoży się na efektywność pracy.